domingo, 7 de octubre de 2007

Qué les queda a los jóvenes

Recordando el poema de Benedetti...
Veo a los jóvenes de hoy. Observo lo que les rodea... y releo el poema. Ojalá encuentren el camino para responder.
Posted by Picasa

No hay comentarios:

El Reino de Dios - Jainko Erreinua

Jainko Erreinua (Galarretako iruzkin hau kopiatu dut, Jainkoaren Erreinua zer den hobeto ulertzeko oso garrantzitsua iruditzen zaidan zerbai...